طراحي دكوراسيون داخلي طراحي دكوراسيون داخلي .

طراحي دكوراسيون داخلي

امكانات شهرك خزرشهر مازندران

يكي از قديمي‌ترين شهرك‌هاي استان مازندران، شهرك خزرشهر است كه به دو بخش جنوبي و شمالي تقسيم بندي شده است. قيمت ويلا در اين شهرك‌ها با يكديگر متفاوت هستند و دليل اين تفاوت قيمت، در امكانات ويلا و نوع ساخت و ساز مي‌باشد. در اين مقاله قصد داريم تا در رابطه با امكانات شهرك خزرشهر مازندران مطالب و نكات حائز اهميتي برايتان عنوان كنيم، از اين رو خواهشمنديم تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

خزرشهر در 6 كيلومتري جاده بابلسر و فريدون كنار قرار دارد. ساخت ويلا در شمال اگر دنبال ويلاي لوكس و زيبايي هستيد، شهرك خزرشهر برايتان مناسب است. اگر مي‌خواهيد داخل شهرك را ببينيد و ويلاها را بررسي كنيد، براي بازديد ويلاهاي شهرك، مي‌توانيد از مشاورين املاك كمك بگيريد. قيمتهاي متفاوت در شهرك به دليل امكانات و متراژ ويلا و عوامل ديگري است.

مقدمه كلي در مورد شهرك خزرشهر
كلنگ ساخت اين شهرك در سال 1342 به زمين زده شد. در آن زمان حكومت پهلوي در ايران بود و به همين دليل، اين شهرك را يكي از شهرك‌هاي ويلايي سلطنتي معرفي مي‌‌كنند. اين شهرك به دريا راه دارد و اين منطقه جزو جاذبه‌هاي توريستي محسوب مي‌شود. جاهاي ديدني زيادي در داخل شهرك خزرشهر و در نواحي اطراف آن وجود دارد كه براي گردش و تفريح و يا خريد كردن مناسب هستند. اكثر ساكنين ويلا از تمام اين امكانات برخوردار هستند. طراحي دكوراسيون داخلي در رشت براي خريد ويلا در شهرك خزر شهر بايد عواملي مانند: اندازه زمين، متراژ ساختمان، امكانات ساختمان و فاصله از دريا را مورد بررسي قرار دهيد.

جاهاي ديدني زيادي در داخل شهرك خزرشهر و در نواحي اطراف آن وجود دارد كه براي گردش و تفريح و يا خريد كردن مناسب هستند.
مشخصات ويلاهاي داخل شهرك
ويلاهاي قديمي، داراي مساحت بيشتري هستند و نماي آنها به سبك‌هاي سلطنتي و مدرن مي‌باشد. ويلاها و ساختمانها در اين شهرك به صورت فلت هستند. بهترين ويلاهاي اين شهرك داراي استخر، جكوزي، سونا و محوطه زيبايي هستند. در اين شهرك ويلاها داراي سه اتاق خواب يا چهار اتاق خواب هستند. اين ويلاها لاكچري هستند و قيمت بيشتري دارند. اگر قصد خريد ويلاي شهركي را داريد و متراژ بزرگ ويلا مد نظرتان است، شهرك خزرشهر انتخاب مناسبي برايتان مي‌باشد. زمان پر رفت و آمد در اين شهرك، آخر هفته و در تعطيلات و اواخر شهريور ماه است. مهندس امين مقدم

ادامه مطلب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۰ توسط:افسون موضوع: نظرات (0)