طراحی دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون داخلی .

طراحی دکوراسیون داخلی

امکانات شهرک خزرشهر مازندران

یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های استان مازندران، شهرک خزرشهر است که به دو بخش جنوبی و شمالی تقسیم بندی شده است. قیمت ویلا در این شهرک‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و دلیل این تفاوت قیمت، در امکانات ویلا و نوع ساخت و ساز می‌باشد. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با امکانات شهرک خزرشهر مازندران مطالب و نکات حائز اهمیتی برایتان عنوان کنیم، از این رو خواهشمندیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خزرشهر در 6 کیلومتری جاده بابلسر و فریدون کنار قرار دارد. ساخت ویلا در شمال اگر دنبال ویلای لوکس و زیبایی هستید، شهرک خزرشهر برایتان مناسب است. اگر می‌خواهید داخل شهرک را ببینید و ویلاها را بررسی کنید، برای بازدید ویلاهای شهرک، می‌توانید از مشاورین املاک کمک بگیرید. قیمتهای متفاوت در شهرک به دلیل امکانات و متراژ ویلا و عوامل دیگری است.

مقدمه کلی در مورد شهرک خزرشهر
کلنگ ساخت این شهرک در سال 1342 به زمین زده شد. در آن زمان حکومت پهلوی در ایران بود و به همین دلیل، این شهرک را یکی از شهرک‌های ویلایی سلطنتی معرفی می‌‌کنند. این شهرک به دریا راه دارد و این منطقه جزو جاذبه‌های توریستی محسوب می‌شود. جاهای دیدنی زیادی در داخل شهرک خزرشهر و در نواحی اطراف آن وجود دارد که برای گردش و تفریح و یا خرید کردن مناسب هستند. اکثر ساکنین ویلا از تمام این امکانات برخوردار هستند. طراحی دکوراسیون داخلی در رشت برای خرید ویلا در شهرک خزر شهر باید عواملی مانند: اندازه زمین، متراژ ساختمان، امکانات ساختمان و فاصله از دریا را مورد بررسی قرار دهید.

جاهای دیدنی زیادی در داخل شهرک خزرشهر و در نواحی اطراف آن وجود دارد که برای گردش و تفریح و یا خرید کردن مناسب هستند.
مشخصات ویلاهای داخل شهرک
ویلاهای قدیمی، دارای مساحت بیشتری هستند و نمای آنها به سبک‌های سلطنتی و مدرن می‌باشد. ویلاها و ساختمانها در این شهرک به صورت فلت هستند. بهترین ویلاهای این شهرک دارای استخر، جکوزی، سونا و محوطه زیبایی هستند. در این شهرک ویلاها دارای سه اتاق خواب یا چهار اتاق خواب هستند. این ویلاها لاکچری هستند و قیمت بیشتری دارند. اگر قصد خرید ویلای شهرکی را دارید و متراژ بزرگ ویلا مد نظرتان است، شهرک خزرشهر انتخاب مناسبی برایتان می‌باشد. زمان پر رفت و آمد در این شهرک، آخر هفته و در تعطیلات و اواخر شهریور ماه است. مهندس امین مقدم

ادامه مطلب


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۲۰ توسط:افسون موضوع: نظرات (0)